sunnuntai 11. joulukuuta 2011

viikonloppu

viikonloppu viikonloppu viikonloppu.. Miks musta aina tuntuu että viikonloput kestää kauheen kauan?  Taas tuntuu et ois ollu viikon pois töistä... Hah, tää kuullostaa siltä et viikonloput ois jotain kauheeta, en mä sillä mut ain tällai sunnuntai illalla tulee hassu fiilis ja ihan ku olis ollu jotenkin pitkäkin loma:------D

LAUANTAI(perjantai)

Nojuu, mites tässä meni, perjantai olin siellä Lukon pelissä ja eilen päätin sitten lähteä Turkuun. Sponttaanisti päätin aamupäivällä kun kaveri soitti että haen sen laivalta ja vietän päivän Turussa siis Iidan kanssa. Oli hauskaa ja mitään ei pitäny ostaa. EI YHTIKÄS MITÄÄN! mun piti säästää.... Oon maailman surkein siinä, _rahan säästämisessä_!!! No mut joo, ostin kivoja juttuja, en niinkään turhia! Siinä menikin lauantai päivä, illalla menin vielä kaverille "kuokkimaan" niiden firman pikkujouluhin!

Tässä on vähän mun Turun -reissun saldoo mitä löyty matkalla mukaan:


Skopunkten; kiilakorolliset kengät

Rakastan näitä kenkiä! aaaah <3



DinSko; herrasmies -kengät



One Way: pipo
H&M: kaulahuivi


Zara: neule


JA joo... odotettiin melkein pari tuntii kaverii sielä terminaalin parkkiksella, oli vähän hubaa ja kuunneltiin Pariisin Kevättä...



Haluks kyydin?:----------------D



SUNNUNTAI

Ja tänään.. Oon menny taas koko päivän. huoah. Sunnuntait pitäis olla "oleskelu" -päiviä, mut tänään ei oo kyllä tuntunu siltä...  Kävin aamulla koiran kanssa lenkillä ja mamman luona, sitten meninkin veljen kanssa moikkaamaan yhtä tuttua Irjanteelle, sieltä kun tultiin niin käytiin moikkaamassa tätiä sairaalassa.. Siinä menikin se sunnuntai...
Mutta kun tultiin kotiin, isä oli valmistanut erikoisen ja ihanan aterian! Paahdettua leipää, jotain lihaa, tomaattia, kananmunat, aij aij, täyttävää ja hyvää!






Mutta jooo, nyt vielä lenkille, ulos kaatumaan! moimoi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti