torstai 15. joulukuuta 2011

ääni

Ohups hei. Tänään on torstai juu ja mä oon saanut uuden kaverin; mikrofoni.
Joo.. Oon äänittäny koko päivä, tai en mä, mut mun kaverin kanssa töissä, puhettani.
Rauma kun täyttää 570 vuotta ja sen kunniaksi ollaan tekemässä videota historiasta ja se tarvitsee äänen, niinkuin kaikissa luontodokumenteissakin on se kertoja, ja kuinkas kävikään; mä pääsin siihen!
Ei mutta tää on ihan mukavaa, tykkään! Oon joskus ajatellu radiojuontaja uraa, ja tässä nyt on vähän kokeilua, millasta on puhua kuullokkeet korvilla ja mikrofoniin.
Hetken aikaa totta totisesti kesti ennenkuin totuin omaan ääneen, en oo ennen sitä pahemmin kuullut ns. "ulkopuolisen" korvin.. Eka reaktio oli kun kuulin ääneni, juoksin huoneesta huutan pois; "EIII MÄ EN HALUU KUULLA SITÄÄÄ, KAMALAAA!!!!!"  Ehkä vähän ylireagoin, mutta jooo....
Mutta niin, kuusituntinen päivä, ollaan äänitetty varmaan 4-5 tuntia tänään ja aikaan on saatu n. 10 min, eli huomenna jatkuu vielä ja aika työlästä hommaan on, etten sanois:--D

Sitten, sellanen juttu, että, pääsin rullaluistelemaan tänään! Jeejee, hauskaa, en oo meinaan pariin kuukauteen päässy tekemään sitä ko kelit ei oo oikein saalinu ja ulkona on ollut märkää ja liuksta! Ja mä sit tykkään rullaluistelemisesta, niinkuin myös luistelemisesta jäällä, eli se hyvä pyoli talvessa on (jos tänä vuonna tulee edes moista...) että kun ei pääse rullaluistelemaan, niin voi  mennä jäälle luistelemaan! Jes jes..


 Värjäsin eilen hiukset, se oli radikaalia, kosk värjäsin kaksviikkoo sitten viimeks hiukset, ja nyt tein värinpoiston ja toisen värjäyksen, ai että kon hiukset tykkää! Ainakin ne on päässä vielä...! (:



Huomenna sitten kutsuu Turku! Mää kertoilen siitä sitten enemmän sunnuntaina kun palaan taas koneen äärelle;)
Eipä mulla muuta ihemettelemistä tällä kertaa oo. Meen jatkaa tota vaatehuoneen siivoamista, kun räjäytin sen eilen, et saisin sen vielä tänään valmiiiks!
Jossain kohteen jotain kuvamateriaalia, mutta tänään en jaksa kuvia lisäillä, eli tekstii tekstii!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti