maanantai 12. joulukuuta 2011

maanantai.

Tänään tein investoinnin, huikean sellaisen: ostin kenkätelineen.
Oon miettiny sitä jo vaikka kuinka kauan, mutten oo ikinä saanu aikaseks hankkia sellasta, ajatellen et se on kallis tjn.. Tänään päätin että ostan sen ja niin siinä sitte, 15€! Ei paha siis ollenkaan, ois aikasemmin pitäny vaan ostaa!


Ennen
eli kaikki kengät kivassa kasassa skeittilaudan päällä, jes jes!


Nyt
nätisti kaikki sulassa sovussa kenkätelineellä, joka on ahdattu sängyn ja naulakon väliin väkivalloin!:-----D



JA aaah, olin hierojalla tänään. Oon tehnyt siitä tavan. Oon käynyt nyt kolme kertaa ja mun selkä oikeen huutaa lisäkertoja! Ennen nyt näitä paria kuukautta, ni en oo varmaan käyny kolmeen - neljään vuoteen hierojalla, ja totta tosiaan, mun selkä on kivikova kosk se on niin jumissa! Mut nyt oon päättäny et kerran kuukaudessa sallin ittelleni sen hemmotteluhetken, ja taas siis varasin tänään jo uuden ajan! (: ihanaa

Sitten... söin tänään liikaa. Tomaattikeittoa JA pinaattikeittoa.. mun maha tais räjähtää! Mut ne on hyviä, nam nam.


Tomaatti- vuohenjuustokeitto paahdettujen leipäkuutioiden kera! NAM

fiilistelen TPH :ta hetken vielä, sitten nugguuun!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti