torstai 8. joulukuuta 2011

Joulua odotellessa

Lunta! lunta lunta lunta! Jee nyt sataa lunta! Tykkään lumesta, tykkään joulusta, tykkään laskettelusta ja Suomen Lappi on aika jees pleissi! Nojuu, olin tänään siis siellä keramiikkapajalla, mun puuni oli hajonnut! ylläri, se oli jokseenkin odotettavissa, nomutta tein uuden ja ehkä siitä uudesta sitten jossain kohteen kuvamateriaalia, jollei sekin sitten räjähdä uunissa....

Mulla työpaikalla (työpaikka ja työpaikka) oli avoimet ovet, sekä skeittihallin avajaiset viime viikolla. Se oli pitkä päivä, reilu 12h töissä... Päivä meni mun mielestä sika nopeesti ja tykkäsin siitä! Tykkään tehdä pitkiä päiviä! Sillon tuli riehuttua taas monenmoisesti mut hauskaa oli silti(: 


Tässä oon mä ja mä...


Tarjottiin vähän vieraille joulutorttuja ja glögii (ja kahvii ja piparii ja karkkii ja ja.... jne.)






kuusia.....

Se oli kiva päivä, niinkuin sanoin jo.  
mm mulla on kiva "työpaikka", erilainen, ei vakituinen, hetkellinen, ei tunnu työltä, mut siitä maksetaan palkkaa ja mulle riittävästi, ni miksikäs ei. Ei oo paljoo valittamista, koska töiden kautta saa paljon kaikkee hyödyllistä irti, kuten esim. laskeutuan maauimalan kerroksista narun kera alas jne. Ja siellä on paljon nuoria ja hyvä työympäristö, ni miksikäs siellä ei olis! 


Mutta juuu, sellasta tänään, kirjottelen taas!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti