sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

mä oon rakastunut

lonkku, longboard, skeittaamista.

Oon aivan hurahtanut skeittaamiseen, rullaluisteluun, lonkkuiluun
Työkaverini mies tekee mulle lonkku -laudan, sitte ite ostan trukit ja renkaat
                                                                                                                 sitten pääsen kesällä lautaileen!
Mikä lonkku sitten on?
"oikealla" nimellä longboar =pitkä lauta, poikkeaa skeittilaudasta siten että se on pidempi(tosi paljon eripituisia), joustaa ja myös muotoilu voi olla erilainen. Isommat renkaat, ja trukkeja on erilaisia.
Lonkkua ei niinkään ole tarkoitettu temppujen tekemiseen niinkuin skeittilauta, se on enemmän tarkoitettu liikkumiseen, sen kanssa pääsee lujaa ja tokihan sen kanssa voi tehdä temppuja mutta ne eroavat hieman skeittilaudan kanssa tehdyistä tempuista.

Mun kesä 2012 on omistettu lonkulle. Oon skeittihallissa viettäny aikaa jo sen kanssa ja yrittänyt harjoitella, vielä kun pääsis ulos kokeilemaan!

kuvat netistä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti